Advertisement 1

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Καρφί !!!! Καμμένου για τον ....Ταβερνιάρη του Ποταμιού... !

Απαντώντας ο ΥΕΘΑ Καμμένος για την επίθεση που δέχεται όσον αφορά τα έξοδα που έκανε στο ταξείδι στις ΗΠΑ ,πέταξε και ένα καρφί και τι καρφί …Τσιμεντόκαρφο !

Η Απάντηση στις ερωτήσεις ΠΑΣΟΚ και Ποταμιού απο τον ΥΕΘΑ Καμμένο!

«Αντιλαμβάνομαι τη λογική του ΠΑΣΟΚ να θεωρεί ότι οι πολιτικοί
πληρώνουν τα προσωπικά τους έξοδα με δημόσιο χρήμα όπως έκαναν πάντα τα στελέχη του. Όμως δεν ισχύει για όλους.

Επειδή συνεχίζεται η σπέκουλα, ως Υπουργός Εθνικής Άμυνας και Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων πληρώνω τα προσωπικά μου έξοδα με την πιστωτική κάρτα μου, η οποία είναι στο όνομα μου και κατατίθεται στο πόθεν έσχες μου από το 1999 και δεν χρεώνω το δημόσιο ταμείο.

Δεν δίνω λογαριασμό που πληρώνω για προσωπικά μου έξοδα. Δε χρεώνω στο δημόσιο τα ταξίδια μου και η παραμονή που πληρώνει το κράτος περιορίζεται στο ελάχιστο τίμημα που προβλέπεται, 300 δολάρια τη βραδιά.

Δηλώνω δε ότι θα εισπράξω όλα τα ποσά των αγωγών που έχουν κατατεθεί εναντίον των ήδη καταδικασμένων συκοφαντών.

Όσον αφορά το Ποτάμι, μάλλον παρασύρθηκε από τα ποσά που πλήρωναν από το δημόσιο χρήμα Υπουργοί στην ταβέρνα του προέδρου τους».

Εδώ είναι αυτό που λένε ..Με παράσυρε το ρέμα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Advertisement 4

Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.


Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.





Κανοντας μια δωρεά συνεισφέρεις και εσυ στην προσπάθεια μας,
να συνεχίζουμε να σας προσφέρουμε τις
υπηρεσίες μας.