Advertisement 1

Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΟΣ

Προς: Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο

Αξιότιμοι κύριοι με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας κοινοποιήσω τον έντονο προβληματισμό μου σχετικά με την επίσημη σελίδα σας στο διαδίκτυο στο οποίο αναφέρεστε στις κοινότητες των Ισραηλιτών της περιοχής του Εβρου και ιδιαιτέρως της Ορεστιάδος και Σουφλίου. 

Με έκπληξη μου είδα πως αναφέρεστε με τρόπο
αναληθή και ψευδώς ιστορικώς σχετικά με την συμπεριφορά Ορεστιαδιτών έναντι της Εβραϊκής κοινότητας κατά την περίοδο 1920-1930.

Καθότι απόγονος Ελλήνων Καραγατσιανών οι οποίοι ξεριζωθήκανε από την πατρώα γη και σε συνεργασία με όλες τις άλλες προσφυγικές κοινότητες εργαστήκανε από κοινού για την ευημερία και ανάπτυξη της περιοχής θεωρώ το άρθρο σας ως απρεπή. 

Γνωρίζοντας πολύ καλά την ιστορία του τόπου μας και την συμπεριφορά των προγόνων μου σας ανακαλώ στην τάξη για αυτά που συνυπογράφετε μια και γνωρίζω πολύ καλά πως Ελληνες Ορεστιαδίτες την περίοδο της κατοχής όχι μόνον συνεργαστήκανε για την σωτηρία πολλών εβραίων και πολεμήσανε από κοινού κατά της Γερμανικής Κατοχής και του φασισμού αλλά είχανε και άψογη από κοινού σχέση και την μεταπολεμική περίοδο. 

Είμαι περήφανος ως Ορεστιαδίτης και ως Εβρίτης που οι απόγονοι μου αντιταχθήκανε κατά των Γερμανών. Κατόπιν όλων αυτών επιθυμώ για την άμεση αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας για την εξάλειψη κάθε ρατσιστικού και μισαλλόδοξου κειμένου εις βάρος των προγόνων μου και επιθυμώ την πλήρη αποτύπωση της πραγματικής ιστορικής αλήθειας.

Μετά τιμής
ΛΕΛΙΑΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΕΒΡΟΥ
ΜΕΛΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Advertisement 4

Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.


Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.





Κανοντας μια δωρεά συνεισφέρεις και εσυ στην προσπάθεια μας,
να συνεχίζουμε να σας προσφέρουμε τις
υπηρεσίες μας.