Advertisement 1

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

ΜΑΥΡΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ DVD 3 : Η Εμπρού ζητάει διαζύγιο από τον Μουράτ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ


Ο ερχομός του Μουράτ από τη μια φέρνει χαρά, αλλά από την άλλη γεννά και πολλά ερωτήματα. Πού ήταν; Γιατί τόσο καιρό δεν εμφανιζόταν; Γιατί έκρυψε την αλήθεια ότι είναι ζωντανός; Η Εμπρού παίρνει την απόφαση να
χωρίσει με τον Μουράτ, ενώ εκείνος πριν το τέλος αποφασίζει να εξασφαλίσει την οικογένειά του....

Τα συναισθήματα για τον ερχομό του Μουράτ είναι ανάμεικτα. Η Εμπρού σκέφτεται: «Ο άνδρας μου που θεωρούσα πεθαμένο, ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά μου. 

Εχω τόσα ερωτήματα στο μυαλό μου, Μουράτ. Πώς μπόρεσες να μου κρύψεις για τη Ναρίν και τον Μπαράν; Πού ήσουν τόσο καιρό; Γιατί Μουράτ;». Την ίδια ώρα και η Ναρίν σκέφτεται τα δικά της: «Γιατί ήρθες Μουράτ; Για να πάρεις το γιο μου; Δεν πρόκειται να το επιτρέψω αυτό». Εκείνη τη στιγμή η Αντά τρέχει και πέφτει στην αγκαλιά του πατέρα της, ενώ ο Μπαράν πάει στο δωμάτιό του, με τη Ναρίν να τρέχει πίσω του. 

Ο Ασίμ σκέφτεται: «Ο μπαμπάς μου δεν είναι δολοφόνος». Στο μεταξύ, η Εμπρού σοκαρισμένη λέει ότι πάει να δει τον Ρουζγκιάρ και πάει στο δωμάτιό της. Δεν μπορεί ακόμα να πιστέψει ότι αντίκρισε ζωντανό τον Μουράτ. Ανοίγει κρυφά την πόρτα να δει αν πράγματι όσα έγιναν είναι αλήθεια. Η Μάγια τρέχει κι εκείνη στην αγκαλιά του Μουράτ. Αργότερα εκείνος πλησιάζει την Καντριγιέ, η οποία βρίσκεται σε κατάσταση σοκ και τρέμει. 

Ο Μουράτ τής φιλάει τα χέρια. Εκείνη τον χαστουκίζει και ο Μουράτ την παίρνει αγκαλιά για να ηρεμήσει. Στο μεταξύ, η Ναρίν προσπαθεί να ηρεμήσει τον Μπαράν, ο οποίος παίζει μποξ για να ξεσπάσει τα νεύρα του. Εκείνη του λέει πως ο πατέρας του είναι στην αυλή ζωντανός κι εκείνος παίζει μποξ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Advertisement 4

Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.


Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.





Κανοντας μια δωρεά συνεισφέρεις και εσυ στην προσπάθεια μας,
να συνεχίζουμε να σας προσφέρουμε τις
υπηρεσίες μας.